Hari Pencalonan

Pilihanraya kali ke 12, Memang saya nak try nak cover dari hari pencalonan ke hingga hari membuang Undi.  Emm macam maner pun saya try balik ke Sen. Malaysia kepada sesiapa yang sudi memberi tajaan kepada saya utk balik ke Senawang,Negeri Sembilan. (tempat saya mendaftar dulu)

Macam mana pun saya try untuk cover suasana PilihanRaya Kali ke12 di Sarawak, untuk tatapan kawan saya di Sen.Malaysia.

0021.jpg

006.jpg

 14.jpg

23.jpg

16.jpg

More Photo Visit My Flickr

Leave a Reply

