P160 Kota Samarahan

Ucapan setinggi terima kasih kepada Rakan baik / Sahabat Lama Saudara Saifful Sari, kerna sudi jumpa aku di Kota Samarahan, beliau kini menetap di Tg. Kidurong,Bintulu, Sarawak.

Back to Topik,

Saifful, ajak datang ke Bilik Jentera Pilihanraya  PBB – P160 Kota Samarahan kerana beliau, exco Pemuda PBB dan juga Bapak Saudara turun ke Kuching, untuk membantu Jentera Pilihanraya.

Pada Malam (6/3/08) aku berjumpa dengan Saifful, just chit – chat dengan beliau. aku berjumpa di Bilik Bergerakan PBB. Waaa best juga lihat macam maner mereka bergerak kan jentera Pilihanraya dan juga mengatur Stagetegi Pilihanraya.

* Pengalaman Pertama aku. ( tapi aku tak di benar ambil gambar)  – No Photo Please!

logo_pbb.jpg

Akhir kata ;

Terima Kasih Banyak kepada

Dato Seri Sulaimain Abdul Rahman Abdul Talib ( Calon BN untuk P160 Kota Samarahan)

serta En. Hamzah Ibrahim ( Ketua Pemuda Muara Tuang) , En. Pandi Suhaili ( Ketua Pemuda N58 Jepak), Petugas – Petugas Di Bilik Jentera Pilihanraya, bro. Zul, Saifful Sari, Onwer Idola Cafe ( Belakang Bank Rakyat,Desa Ilmu – Kota Samarahan) dan semua yang aku jumpa malam tu.

Jom Kita gie UNDI !!

 ||| Selamat – Aman – Makmur |||

Leave a Reply

