jangan marakkan ketegangan kaum

Pagi tadi dengar berita di HotFm.

– Kerajaan Negeri Pulau Pinang telah hapuskan Dasar Ekonomi Baru (DEB). Aku respon Adui betul ke?

Sampai kat Office, aku tak sempat nak layari News Online seperti utusan, berita harian, bernama. Cze ada tugas yang lebih penting harus aku buat.

Lepas semua kerja selesai, aku layari website, dan betul lah DEB telah di hapuskan di Pulau Pinang.

” PUTRAJAYA 12 Mac – Perdana Menteri, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi hari ini memberi amaran kepada Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng supaya tidak membuat kenyataan yang boleh memarakkan ketegangan kaum. “
sumber dari www.utusan.com.my

Emm aku tertanya kembali pada diri aku balik, adakah nie yang di mintak oleh orang orang kita di pulau pinang?

Emmm tertanya kepada diri sendiri, selepas Pilihan Raya Umum ke 12 berlalu…. 5 Negeri  di takbir urus bukan dari Barisan Nasional.

2 responses to “jangan marakkan ketegangan kaum

Leave a Reply

