.hilang mood

aku pun tak pasti kenapa dah lama aku tak upload sesuatu di Blog nie, Biasa nya mesti ada sesuatu aku akan uploadkan. Jika tak Photo-Blog, issue Semasa, Politik or apa lah.

hampir seminggu harga Petrol di naik kepada Rm2.70/liter, mcm aku guna Proton Wira Aeroback 1.3cc, tangki penuh dekat 30 liter ( Rm2.70x30liter=Rm81.00). Biasa dapat lah bertahan selama 6hari. Tetapi Route Kereta aku, Rumah ke Taski ke tadika then Pejabat dan pulang. Jika terkeluar dr route tu, tak sampai lah 6hari.

akhir kata Jom berkerja bersama saya bukan kerja untuk saya.

Leave a Reply

