NOTOZ SOLUTIONS (CA0103993-V) Hilang kan Diri!!

Berhati dengan Nama Syarikat & Juga Tokei Syarikat

Salam,

Bertanya ada tak sesiapa warga _ _ _ _ _ .com, menyewa Web hosting & Domain Nama dari NOTOZ SOLUTIONS (CA0103993-V) ?

Jika ada ? adakah website anda masih aktif ?

* Bukan apa,
Aku sewa web hosting & domain dari NOTOZ SOLUTIONS (CA0103993-V), dan ia akan tamat pada July 2008 tak silap hujung July. Tetapi kini bila aku masuk website aku ( http://www.whitemelur.com ) tak ada apa  hanya eror dari internet dan aku try masuk website rasmi NOTOZ SOLUTIONS (CA0103993-V) sama juga. dan aku dah call pun sama.

NOTOZ SOLUTIONS (CA0103993-V)
19 Jalan Sekilau 3, Bukit Sekilau,
25200 Kuantan, Pahang
Tel: 013 9395 770

Maybank – Maybank2u/Deposit Tunai
Nombor Akaun: 156012023441
Nama: Azhar bin Zulkifly

Leave a Reply

