.aku di serang virus

Adui adui,

salam…. jika nak cakap memanglah minggu lepas system badan aku kena serang dengan virus yg cemburu dengan system antivirus diri aku nie,

Mana tak nya bermula dari

1st Week July
– Tekak aku mula ada tanda nak mula “membengkak” tapi syukur lah kali nie aku cepat ambil action ambil extra Vit.C & ambil antiboby di Klinik – 2 hari Cuti Rehat.

2nd Week July,
– Minggu ini mmg aku dah main set nak cabut gigi gaharm aku (gigi bungsu) yg tak keluar dgn betul,dan mayby kena buat minor pembedahan.

– rupanya ada kes virus baru pulak, dengan mula makan seri muka byk sangat .. badan aku mula tak sedap tiba boleh tukar angin kepada “cirit birit” perg sakit jiwa ku mana tak dari selasa – khamis aku, perut aku tak sedap…. asyik ke tandas ajer… naik bored nak jumpa tandas tu. Selepas dapat ubat antibody n anti virus.. perut aku kian tenang…

– tapi Minda tak kenang pulak, Khamis tu juga jam 2pm aku kena jumpa dr dental pulak. HE HE  tepat jam 2.35pm aku masuk ke bilik rawatan n selang beberapa minit  gusi aku terima cubitan dari jarum ( 4-5 cubitan manja), n lepas tu mulut n lidah kebas hhe… n mula lah Oparasi OPS Gigi Sakit, lepas  gigi geharam dah cabut dgn kesan ‘lubang’ besar di tinggal oleh Gigi nie, gusi aku kena terima 2 jahitan utk menutup lubang yg besar… “lupa pulak nak ukur” hehe.. Lega dah selamat gigi aku tu.

Sekarang aku boleh makan tanpa gangguan & kena jaga baik gigi yg tinggal hehe.

Notice:
Semenjak aku kurang sihat nie, mood makan amat lah kurang heh – berjaya menguruskan badan aku kini aku pakai seluar saiz 32 beb….. tak caya sudah!

okies lah aku nak layan UltraMan,

Leave a Reply

