.ipod touch with 16G

Salam,

Kenapa dengan iPod Touch pulak kali nie? heh bukan apa sebenar biasa nya aku hanya letak MP3 ajer hampir 357lagu. tapi biasa lah semua Mp3 nie dapat dari OfficeMate aku….. kita orang biasa berbual or tranfer file guna gTalk. Bukan apa nak save email space dari full!!!

Berbalik kepada Mp3!! tak kan letak MP3 ajer, last 2 aku pun cari software utk converter kepada MPEG 4. sebab iPod Touch hanya dapat run Movie dlm format MPEG4. Pergh!! lepas aku convert n letak 2 movie kat iPod Touch aku, layan juga tgk movie di iPod Touch nie. hehe

Next time ada meeting ke or travel ke mana bawah benda nie…. jika bored sangat layan Movie di iPod touch!!

kini di dalam flash drive iPod aku ada

1: koleksi Foto Famili aku
2: Koleksi MP3 – lagu & Surah2 Al Quran
3: movie

Kini ada lagi baki 13Gb lagi……. tunggu nanti aku letak lagi!!

Nak lihat iPod Touch dari dekata lagi……..

Leave a Reply

