Rosaria Famili @ Manila

Diri kanan :Ninang Bhabie,Autie Lucy (tudung Pink),Ninang Bety,Autie Samy *Jika tak silap, Bonda (tudung Putih)

Yang Duduk : maaf kerna lupa nama mereka,

Mana tak nya last aku balik Manila ketika aku Form 4,

Rosaria Famili,

sebenar nya aku sendiri adalah darah campuran antara M’sia (Melayu + Sumatera) + Philipina ( Philipina + Spain).

Gambar di atas di antara adik beradik Bonda, ketika Dr. (V) Lynn rYamin & Bonda melawat / balik kampong di Manila baru baru, Terus terang aku cakap aku rindu juga nak balik ke Kampong aku di Manila, dan juga menziarah saudara mara aku di sana. Syukur lah kini ada teknologi ICT banyak membantu aku berhubung dengan mereka.

Insyaallah, Awal Oct. 2008, aku & famili akan jumpa saudara (adik-beradik Bonda) yang tinggal di Kota London. Ini kerana Wife aku akan sambung pelajaran …. Insyaallah,

Doakan kami sekeluarga.

Amin

Photo by : Shirin Choudhury (Sepupu aku di London)

Leave a Reply

