iPhone 3G Vs Nokia N96

Salam,

Adui pening kepala pulak…. tiba Nokia Keluar Model baru utk N96… emm mesti best punye dan mesti byk di upgrade dr N95 & n95 8G. *Lagi pun sebelum nie aku ada guna N95 dalam 18bulan, memang puas hati dengan N95.

iPhone 3G? emm dia upgrade dari iPhone yg versi lama. Jika user tu nak beza dari user biasa dan juga Ia adalah pengguna Mac / OS X semestinya dia akan ambil iPhone. Sebab dia dah biasa dengan Mac Os.

Bagi aku?

– mayby aku gie kepada iPhone sebab nya : kini aku user MacBook. dan kini kian biasa dengan OS X. Hope dalam bulan nie aku dapat beli iPhone.

Insyaallah.

Beberapa review / compare utk iPhone3G & Nokia N96

Leave a Reply

